FAQ
Winkelwagen is leeg

baroen logo banner site

Betalen en verzenden

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben, wanneer ze het pakket komen brengen?

DHL en Postnl komen in Nederland 1 keer langs op de aangegeven tijd die je terug vindt in de track…

DHL en Postnl komen in Nederland 1 keer langs op de aangegeven tijd die je terug vindt in de track en trace.
Als het niet is gelukt om het pakket thuis of te leveren of bij de buren, dan wordt het pakket afgeleverd bij de dichtsbijzijnde Parcelshop van DHL of Pick up point van Postnl. Je krijgt hierover dan een mail.

Posted 2 years agoby irene

De geleverde bestelling klopt niet, wat nu?

Mail ons binnen 2 dagen na levering, met wat er niet klopt aan de bestelling, het liefst met 1 of…

Mail ons binnen 2 dagen na levering, met wat er niet klopt aan de bestelling, het liefst met 1 of meerdere foto's.
Het mailadres is

Posted 3 years agoby irene

Ik heb geen track en trace nummer ontvangen.

Van postnl krijgt u na het scannen van het pakket al vrij snel het track en trace nummer gemaild. Van…

Van postnl krijgt u na het scannen van het pakket al vrij snel het track en trace nummer gemaild.

Van DHL krijgt u aan het eind van de avond, rond 23.00 het track en trace nummer gemaild.

Heeft u geen track en trace gemaild gekregen, mail ons dan, dan mailen wij het u.
Wij gaan dan controleren of het emailadres klopt en navragen of de track en trace mail is verzonden.

Posted 3 years agoby irene

Hoeveel gewicht kan ik bestellen?

Bij Postnl mag een pakket maximaal 31 kilo wegen. Dit houdt dat als u een pakket tot 31 kilo via Postnl verstuurd wilt…

Bij Postnl mag een pakket maximaal 31 kilo wegen. Dit houdt dat als u een pakket tot 31 kilo via Postnl verstuurd wilt hebben, dat u dan voor maximaal 28-29 kilo aan goederen kan bestellen. 
Bij DHL mag een pakket maximaal 31 kilo wegen. Dit houdt dat als u een pakket tot 31 kilo via DHL verstuurd wilt hebben, dat u dan voor maximaal 28-29 kilo aan goederen kan bestellen.
Bestelt u voor 40 kilo aan goederen. Dan worden er 2 pakketten gemaakt. U moet dan voor ieder pakket onafhankelijk verzendkosten betalen.De maximale verzendgewichten zijn inclusief verpakkingsmateriaal, zoals dozen, beschermingsmateriaal, plasticzakken, etc.

Bestelt u meerdere zakken voer, dan kunnen er zakken opengemaakt worden en verdeeld over de andere dozen, om er voor te zorgen, dat de verzendkosten zo laag mogelijk blijven. We laten u dit dan per mail weten.

Posted 3 years agoby irene

Waarom versturen jullie alleen per brievenbuspakketje en niet met een gewone gefrankeerde brief?

We versturen geen gefrankeerde brieven met een postzegel meer, omdat er teveel enveloppen niet aankwamen.We versturen de enveloppen alleen nog…

We versturen geen gefrankeerde brieven met een postzegel meer, omdat er teveel enveloppen niet aankwamen.
We versturen de enveloppen alleen nog als brievenbuspakketje. Dat is iets duurder, maar er is dan een track en trace nummer en deze enveloppen raken bijna nooit zoek.

Posted 3 years agoby irene

Verkeerd bezorgadres opgegeven?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Posted 3 years agoby irene

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling geheel of gedeeltelijk retour (herroepingsrecht) wilt sturen. Wellicht omdat het product…

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling geheel of gedeeltelijk retour (herroepingsrecht) wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is, waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, als u de gehele order ongebruikt retour stuurt. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Stuurt u een deel van de order retour, dan krijgt u het aankoopbedrag van de retour gestuurd artikelen terug gestort.

Niet geretourneerd of geruild kunnen worden:
- Producten die speciaal op verzoek van de klant besteld zijn.
- Producten die we speciaal op verzoek van de klant hebben laten maken.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en ongeopende verpakking aan ons geretourneerd worden. Alle eetbare producten moeten zeker in een ongeopende verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht moet u contact met ons opnemen per mail via  . U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het retouradres is:
De Baroen
Aalsmeerderweg 283-20
1432 CN Aalsmeer
Uitsluitend direct naar ons adres sturen, niet naar een Parcelshop of een pakketpunt, we halen daar geen pakketten op.
Mail ons het track en trace nummer.

Posted 3 years agoby irene

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij streven er naar, om uw bestelling binnen 2 werkdagen na betaling te versturen. Duurt het om wat voor reden…

Wij streven er naar, om uw bestelling binnen 2 werkdagen na betaling te versturen. Duurt het om wat voor reden dan ook langer, dan mailen we u.

Posted 3 years agoby irene

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen per e-mail?

Controleer of je je juiste e-mailadres hebt ingegeven  en kijk ook altijd even tussen je SPAM berichten, soms worden deze…

Controleer of je je juiste e-mailadres hebt ingegeven  en kijk ook altijd even tussen je SPAM berichten, soms worden deze mails als SPAM gezien.
Kan je niks vinden, neem dan contact op met onze klantenservice  of bel of app naar: 06-27053446 (tussen 8.30 en 17.30 op maandag tot en met vrijdag)

Posted 4 years agoby irene

Wat te doen als het pakket met schade aankomt?

Wij doen ons best om de artikelen goed te verpakken en te verzenden. Soms komt het helaas voor, dat een…

Wij doen ons best om de artikelen goed te verpakken en te verzenden. Soms komt het helaas voor, dat een doos met schade bij de klant wordt afgeleverd.
Is er veel schade aan de doos en twijfelt u of de inhoud heel is, dan mag u het pakket weigeren.

Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 2 werkdagen na ontvangst van de zending een claim indienen, deze kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:
Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
- Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
Een foto van alle typen binnen verpakkingen die je aantreft in het pakket.
Een foto van de gehele omvang van het artikel.
Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Mail de foto's naar  vermeld daar bij het ordernummer.

Posted 4 years agoby irene

Wat als mijn pakket zoek is geraakt bij de transporteur?

Soms gebeurd het helaas, dat een pakket zoek raakt bij POSTNL of DHL.Er wordt dan door POSTNL en DHL een…

Soms gebeurd het helaas, dat een pakket zoek raakt bij POSTNL of DHL.
Er wordt dan door POSTNL en DHL een onderzoek gestart naar het pakket, dit kan soms ruim een week duren.
Wij blijven in de gaten houden en navragen, hoe het met het onderzoek staat. We houden u op de hoogte van het onderzoek.

Als het pakket officieel zoek is gemeld, dan sturen we uw bestelling opnieuw op.

Posted 4 years agoby irene

Wat als mijn bestelling niet geheel op voorraad is?

Dan nemen we per mail of telefonisch contact met u op.Als we weten wanneer het product weer op voorraad is,…

Dan nemen we per mail of telefonisch contact met u op.
Als we weten wanneer het product weer op voorraad is, dan melden we dat en sturen we uw bestelling op zodra deze compleet is.
Uiteraard kan u er ook voor kiezen, als uw bestelling niet geheel op voorraad is, om deze deels te annuleren.

Posted 4 years agoby irene

Verzendkosten DHL en Post.nl van 2023

De tarieven voor het verzenden zijn door PostNL en DHL aangepast. De reden hiervoor is, dat er meer  grotere pakketten…

De tarieven voor het verzenden zijn door PostNL en DHL aangepast. De reden hiervoor is, dat er meer  grotere pakketten worden verstuurd en beide vervoerders, het volume van de pakketten in de verzendprijs gaan doorberekenen. Het gevolg hiervan is, dat er dus meer verzendstaffels voor de pakketten zijn.

Voor Nederland:
DHL tot 10 kilo/24 liter naar Parcelshop: € 6,75 (blijft er maximaal 5 werkdagen liggen)
DHL tot 10 kilo/24 liter naar huisadres: € 6,75
DHL tot 10 kilo/24 liter avondaflevering: € 7,70
DHL tot 10 kilo/24 liter niet bij de buren: € 7,70
DHL 10 tot 15 kilo/tot 60 liter naar huisadres: € 7,50
DHL 15 tot 23 kilo/tot 240 liter naar huisadres: €10,50

PostNL tot 10 kilo/50 liter naar huisadres: € 7,70
PostNL tot 10 kilo/50 liter naar PostNL locatie: € 7,70 (blijft er maximaal 5 werkdagen liggen)
PostNL tot 10 kilo/50 liter niet bij de buren: € 8,20
PostNL 10 tot 15 kilo/100 liter naar huisadres: € 7,95
PostNL 15 tot 23 kilo/200 liter naar huisadres: € 10,74

België:
DHL tot 15 kilo/ 60 liter naar huisadres: € 11.20
DHL 15 tot 23 kilo/ 240 liter naar huisadres: €15,75
DHL 23 tot 31 kilo/ 432 liter naar huisadres: € 24,70
DHL 23 tot 46 kilo/ 2 dozen van 240 liter naar huisadres: €31,50
PostNL tot 15 kilo/ 50 liter naar huisadres € 11,60
PostNL 15 tot 23 kilo/ 200 liter naar huisadres € 16.40
PostNL 23 tot 46 kilo/ 2 dozen van 200 liter naar huisadres: €32,80

Duitsland (Deutschland)
DHL bis 23 Kilo zum Wohnungsangabe € 10.65
PostNL bis 23 Kilo zum Wohnungsangabe € 11,65


Laat u het pakket opsturen naar een Parcelshop of een postnl locatie, dan wordt uw pakket verzonden naar de dichtstbijzijnde parcelshop of Postnl pakketpunt volgens het verzendsysteem. Bij het niet ophalen van het pakket, wordt het pakket naar ons terug gestuurd en brengen wij de meerkosten van het terugsturen en het niet ophalen bij de Parcelshop/Postnl pakketpunt bij u in rekening.
Vult u een niet kloppend emailadres is, dan zijn wij niet verantwoordelijk, dat u geen track en trace mail krijgt en dat geen mail krijgt voor het ophalen van uw pakket. Wordt de zending om deze reden retour gestuurd, dan zijn de kosten van het retourzenden voor u.

Bij DHL zijn er 2 afleverpogingen (ook bij buren). Bij niet thuis, bij de eerste afleverpoging, krijgt u een kaartje in de bus en een notificatiebericht per e-mail. U moet dan voor 23.59 die dag opgeven wanneer het pakket afgeleverd kan worden, anders wordt het naar het dichts bijzijnde parcelshop gebracht.

Bij PostNL is er standaard 1 afleverpoging met burenlevering, bij niet thuis gaat het pakket direct naar een afhaallocatie.

We versturen ook zwaardere bestellingen. De tarieven hiervoor vindt u terug bij de verzendopties in de winkelwagen. Voor vragen kan u altijd mailen naar .

Verzenden naar het buitenland:
We versturen over de hele wereld.
Voor meerdere landen in Europa (Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Frankrijk, Ierland, Italië) ziet u de verzendkosten op onze site, als u voor dat land kiest. Wilt u naar een land verzenden, maar kan u geen verzendmethode kiezen voor dat land, kies dan voor afhalen in Aalsmeer en vermeld in het opmerkingenvak waarheen het pakket moet. Ook kan u ons mailen (), we berekenen dan de verzendkosten en mailen die naar u toe. 

Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te versturen, het liefst dezelfde dag. Doorgaans is de levering van DHL en Postnl binnen 24 uur in Nederland en België, soms duurt langer. Wij hebben geen invloed op de daadwerkelijke levertijd. Naar de overige landen in Europa duurt het langer voordat het pakket door de transporteur wordt afgeleverd.

Besparen op de verzendkosten?
Dat kan, als u uw bestelling komt ophalen. Zie voor de openingstijden onze homepagina of de FAQ.
Ook kan u samen met andere mensen een bestelling plaatsen, waardoor u de verzendkosten met elkaar deelt.

Posted 5 years agoby irene

Waarom is bij jullie de verzending niet gratis?

Gratis verzenden is naar onze mening niet mogelijk (de vervoerders willen ook betaald worden), bij ons niet en bij iedere…

Gratis verzenden is naar onze mening niet mogelijk (de vervoerders willen ook betaald worden), bij ons niet en bij iedere andere webwinkels ook niet.

U betaalt elders misschien geen directe verzendkosten, maar deze kosten zijn opgenomen in de prijs van ieder individueel artikel.
Wij vinden dit geen eerlijk prijssysteem. Op deze manier worden klanten die voor een hoger bedrag bestellen namelijk gestraft, omdat er aan hen eigenlijk meer verzendkosten worden berekend.

Wanneer bijvoorbeeld de verzendkosten bij een webwinkel vanaf € 75,00 gratis worden, dan houdt dat in, dat die winkel de prijzen van zijn producten zoveel heeft verhoogd, dat vanaf de € 75,00 er ongeveer € 7,50 aan verzendkosten in de prijs van de producten is verrekend. Bestelt u voor € 100,00, dan is er in de verkoopprijs € 10,00 aan verzendkosten berekend. De klanten die bij ons hun bestelling komen ophalen of op show producten kopen, zouden dan dus ook de verzendkosten in de producten betalen.

Als u de artikelen opgestuurd wilt hebben zijn hier kosten aan verbonden, precies dezelfde kosten die wij aan de pakketdienst betalen, want aan verzendkosten willen wij niets verdienen.
Bent u in de gelegenheid de artikelen bij ons af te halen, betaalt u de faire prijs voor de artikelen, en alléén de prijs voor artikelen. Dus dan ook geen ingecalculeerde verzendkosten welke nodig zijn om 'gratis' verzenden mogelijk te maken.

De webwinkels die geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het doorheeft op de 'gratis verzending'. Wij houden de kosten liever open en eerlijk!

 

Posted 5 years agoby irene

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

We mailen u wanneer uw bestelling voor u klaar staat om opgehaald te worden.Bij onze bedrijfsunit in Aalsmeer kan u…

We mailen u wanneer uw bestelling voor u klaar staat om opgehaald te worden.

Bij onze bedrijfsunit in Aalsmeer kan u afhalen op:
Maandag van 8:30 tot 14:00.
Dinsdag- en vrijdagochtend van 8:30 tot 12:30.
Dinsdagavond van 18:00 tot 20:00.
Donderdagmiddag van 15.00 tot 18.00.

Kiest u voor afhalen op een beurs of een show, dan staat de datum van de beurs of de show erbij.

Als deze tijden u niet schikken zijn andere tijden in overleg mogelijk. Bel (06-27053446 of 0297-364645 ) of mail info@baroen.n ons daarvoor.

Posted 7 years agoby jeroen

Ik heb gekozen voor vooruit betalen, wat is jullie rekeningnummer?

Maak het orderbedrag onder vermelding van het ordernummer over naar: IBAN: NL74 RABO 0304 4615 47 BIC: RABONL2U

Maak het orderbedrag onder vermelding van het ordernummer over naar:

IBAN: NL74 RABO 0304 4615 47

BIC: RABONL2U

Posted 7 years agoby jeroen

Agenda - Beurzen en shows

Op evenementen hebben we niet onze gehele assortiment bij ons. Heeft u interesse in een bepaald product, bestel het dan vooraf via de webshop, dan ligt het voor u klaar. Bellen of mailen mag natuurlijk ook. Door alle corona maatregelen kunnen evenementen zeer kort van te voren afgelast worden. We doen ons best om u op de hoogte te houden.

23 dec

Openingstijden

Komt u liever uw bestelling ophalen, in plaats van dat we hem opsturen, dan zijn we aanwezig op:
Maandag van 8.30 tot 14.00 uur.
Dinsdag van 8.30 tot 12.30 uur en 18.00 tot 20.00 uur.
Donderdag van 15.00 tot 18.00 uur.
Vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.
Buiten deze openingstijden kunt u uiteraard op afspraak uw bestelling afhalen.
Op zondag en officiële feestdagen zijn wij gesloten.

Telefonisch
bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 op 06-27053446 of 0297-364645.
We kunnen helaas niet altijd de telefoon opnemen, spreek een bericht in en we bellen zo snel mogelijk terug. Appen of mailen mag natuurlijk ook.

Adresgegevens:
Aalsmeerderweg 283 unit 20, 1432 CN Aalsmeer (achterkant van het gebouw)
Bereikbaar met buslijn: 171, halte Julianalaan
Mail:


Openingstijden

Komt u liever uw bestelling ophalen, in plaats van dat we hem opsturen, dan zijn we aanwezig op:

  • Maandag van 8.30 tot 14.00 uur.
  • Dinsdag van 8.30 tot 12.30 uur en 18.00 tot 20.00 uur.
  • Donderdag van 15.00 tot 18.00 uur.
  • Vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.

Buiten deze openingstijden kunt u uiteraard op afspraak uw bestelling afhalen.
Op zondag en officiële feestdagen zijn wij gesloten.

Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 op 06-27053446
We kunnen helaas niet altijd de telefoon opnemen, spreek een bericht in en we bellen zo snel mogelijk terug. Appen of mailen mag natuurlijk ook. 

Adres

Aalsmeerderweg 283-20 (achterkant van het gebouw)

1432CN  Aalsmeer

Telefoon: 06-27053446

Bereikbaar met buslijn: 171, halte Julianalaan

Login Form