Skip to main content

Wat te doen als het pakket met schade aankomt?

Wij doen ons best om de artikelen goed te verpakken en te verzenden. Soms komt het helaas voor, dat een doos met schade bij de klant wordt afgeleverd.
Is er veel schade aan de doos en twijfelt u of de inhoud heel is, dan mag u het pakket weigeren.

Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 2 werkdagen na ontvangst van de zending een claim indienen, deze kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:
Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
- Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
Een foto van alle typen binnen verpakkingen die je aantreft in het pakket.
Een foto van de gehele omvang van het artikel.
Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Mail de foto's naar info@baroen.nl vermeld daar bij het ordernummer.