Skip to main content

Wat als mijn bestelling niet geheel op voorraad is?

Dan nemen we per mail of telefonisch contact met u op.
Als we weten wanneer het product weer op voorraad is, dan melden we dat en sturen we uw bestelling op zodra deze compleet is.
Uiteraard kan u er ook voor kiezen, als uw bestelling niet geheel op voorraad is, om deze deels te annuleren.

Wat als mijn pakket zoek is geraakt bij de transporteur?

Soms gebeurd het helaas, dat een pakket zoek raakt bij POSTNL of DHL.
Er wordt dan door POSTNL en DHL een onderzoek gestart naar het pakket, dit kan soms ruim een week duren.
Wij blijven in de gaten houden en navragen, hoe het met het onderzoek staat. We houden u op de hoogte van het onderzoek.

Als het pakket officieel zoek is gemeld, dan sturen we uw bestelling opnieuw op.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen per e-mail?

Controleer of je je juiste e-mailadres hebt ingegeven  en kijk ook altijd even tussen je SPAM berichten, soms worden deze mails als SPAM gezien.
Kan je niks vinden, neem dan contact op met onze klantenservice info@baroen.nl of bel of app naar: 06-27053446 (tussen 8.30 en 17.30 op maandag tot en met vrijdag)

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling geheel of gedeeltelijk retour (herroepingsrecht) wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is, waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, als u de gehele order ongebruikt retour stuurt. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Stuurt u een deel van de order retour, dan krijgt u het aankoopbedrag van de retour gestuurd artikelen terug gestort.

Niet geretourneerd of geruild kunnen worden:
- Producten die speciaal op verzoek van de klant besteld zijn.
- Producten die we speciaal op verzoek van de klant hebben laten maken.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Alle eetbare producten moeten zeker in een ongeopende verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht moet u contact met ons opnemen per mail via info@baroen.nl . U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het retouradres is:
De Baroen
Aalsmeerderweg 283-20
1432 CN Aalsmeer
Uitsluitend direct naar ons adres sturen, niet naar een Parcelshop of een pakketpunt, we halen daar geen pakketten op.
Mail ons het track en trace nummer.